Mag ik even iets tegen je aanhouden?
Mag ik even iets tegen je aanhouden? Niet meer dan een balletje opgooien zonder meteen processen te implementeren. Maar wel met krachtige kwaliteitsimpulsen in een verandertraject waarbij de regierol even eminent is als de klantbeleving!
De organisatie moet giga kantelen door een interne dialoog, dat komt heel duidelijk bij me binnen. Maarja: het is toch wel een dingetje waarbij je in je kracht moet staan. Want uitrollen is het nieuwe doorpakken. Terwijl je alle ballen in de lucht moet houden zonder de brand-awareness te challengen. En als de folluw-up toch het kantelpunt bereikt, kunnen we altijd nog outsourcen.
Laten we even levelen, sparren en terugkoppelen of we voorsorteren om ons target via co-creatie in het juiste momentum te zetten. Als een stip aan de horizon. Om een win-winsituatie te creëren met een stukje commitment, daar komt het bottom line op neer.
Eerst out-of-the-box-denken en dan een go/no-go. Dat moeten we even met elkaar afkaarten, tackelen, handen en voeten geven. Tja… en we moeten het uit de lengte of de breedte halen. Pittige klus waarbij we iemand dedicated op het project zetten om intelligente content te shapen.
Flinke taak, maar wel een enorme uitdaging. Laten we het over het weekend heen tillen en dan lean en mean, hands-on aanpakken. Al kunnen we het ook met een andere tool aanvliegen, maar eerst moet het even landen. Vóór de backplanning zal ik het nog even tegen je aanhouden.
Dan parkeren we het toch even? Want ik hoor wat je zegt, maar leg het hier even neer. Want ja, ik ben een echte people-manager; een mensen-mens zeg maar, die graag een vertaalslag maakt naar klantgerelateerde doelstellingen. Helder?